حلول ماه رجب

حلول ماه رجب

 

عکس و تصویر ✨امشب تمام لحظه ها را دست به سر می کنم و همین امشب برای عاشقی ...

امشب تمام لحظه ها را دست به سر می کنم و همین امشب برای عاشقی کوله بار سفر می بندم سفری در اعجاز رحمانیت و سیر ملکوت، از کمند مهرش خوشه ای بر می چینیم فاصله ی بین من و مهر رخش یک شاخه از چشم سحر، یک گام با چشم تر، یک قطره مروارید اشک می شوید از قلبم ؛ سلام به دلتنگی دعاهای روزهای رجبیه، سلام هر نمازم را به شوق وصالی عظیم به آخر می رسانم و از دریای بی کران رحمتش سهمی به اندازه ی بنده بودنم و اخلاص دعایم بر می گزینم و به شوق میهمانی بر سفره ی بهشتی، به انتظار جرعه ای از آب رجبیه افطار می کنم.

دل دل می کنم تا از میان شلوغی های قلبم کعبه را به خانه ی دل دعوت کنم دست به دعا بر می دارم، نمی دانم در نخستین سحرگاه رجبیه از خداوند چه بخواهم یاد سخن پیری می افتم که می گفت در این ماه خود را از خدا بخواهید! 

گروه تواشیح و همخوانی سیرت النبی (ص) مشهد مقدس هم به نوبه ی خود حلول ماه مبارک رجب، ماه مناجات و بندگی وماه خانه تکانی دل ها ، ماه نیایش و روزهای بارش چشم های خاکیان و میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع) را برساحت مقدس امام زمان عج، مقام معظم رهبری و بر شما آسمانیان و مشتاقان کوی دوست تبریک عرض میکند.التماس دعای باران

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ شنبه 20 فروردين 1395برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 20:2 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس